26.08.2017

Żar tropików - czyli jak powstała broszka z pestek arbuza


http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2017/08/wyzwanie-sierpniowe.htmlJak tylko zerknęłam na stronę Szuflady, od razu wiedziałam, że z nowym wyzwaniem zmierzę się w technice sutasz. Postanowiłam zrobić broszkę, a że tematem wyzwania był Żar tropików, pomyślałam o moim ulubionym tropikalnym owocu - arbuzie.

Zjadłam arbuza. Pestki zostały na talerzu. I nagle pomysł. Dlaczego by nie wykorzystać ich w swojej pracy? Pestki ususzyłam na Słońcu, polakierowałam 4 warstwami lakieru do drewna (aby się pięknie błyszczały) i zaraz zabrałam się do szycia.








I takim oto sposobem, po kilku godzinach wszywania drobnych koralików, powstała tropikalna broszka. Idealna na lato, do jeansowej kurtki lub plecaka.



A jaki jest Twój ulubiony owoc? Koniecznie odpowiedz w komentarzu

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z wykorzystaniem pestek. Super wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna broszka i w dodatku z pomysłem :). Też lubię arbuzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...